Noorse bedrijf TH!NK introduceert stadsauto TH!NKcity

AutoRai

5-7-2001

TH!NKcity verovert Nederland

De aflevering van de eerste elektrische TH!NKcitys is een feit, drie overheidsinstellingen en enkele particuliere organisaties kregen de TH!NK overhandigd uit handen van Hertz Lease.

De belangstelling voor elektrische auto´s groeit. Automobielfabrikanten beantwoorden aan deze interesse en zoeken naar toepassingsgebieden voor deze milieuvriendelijke vorm van mobiliteit. Ford Motor Company is een succesvolle maatschappij die ook op dit terrein voorop loopt. Vorig jaar werd Ford Motor Company eigenaar van het Noorse bedrijf TH!NK. Dit bedrijf heeft de stadsauto TH!NKcity bedacht, ontworpen en gebouwd.

Ford Nederland is importeur van TH!NK. ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen