XO Communications benoemt Manager Marketing & Communications

Bron: Ingezonden persbericht
Ingezonden persbericht

XO COMMUNICATIONS BENOEMT HARM OLDE TOT MANAGER MARKETING & COMMUNICATIONS

Almere, 5 juli 2001 - XO Communications B.V. (Nasdaq: XOXO) heeft Harm Olde (33) benoemd tot Manager Marketing & Communications. In die functie is hij verantwoordelijk voor marketingbeleid, voor de verdere ontwikkeling van de communicatieactiviteiten en voor Telesales.

Olde werkte voorheen bij AMI, waar hij als Business Consultant en Partner de eindverantwoording droeg voor enkele grote klanten, zoals Libertel en de Nederlandse overheid. Daarvoor werkte hij bij diverse bedrijven waaronder een geruime tijd bij KPN als productmanager en later als DM manager.

"In de loop van de jaren ben ik gefascineerd geraakt door Telecommunicatie en de mogelijkheden van eBusiness en eCommerce. Daarom wil ik graag werken bij een bedrijf dat zich bezighoudt met breedbandige communicatieoplossingen die toepassingen van internet bevorderen en vergemakkelijken. Werken bij XO spreekt mij aan omdat dit bedrijf een hoge graad van dienstverlening en gegarandeerde kwaliteit als vanzelfsprekend beschouwt. Tel dit op bij het sterke team waarmee ik kom te werken en het uitgebreide dienstenportfolio van XO, dan is deze overstap een logische keuze", aldus Harm Olde.

XO Communciations
XO Communications B.V. in Almere is leverancier van communicatieoplossingen voor data op basis van breedbandtechnologie. Het bedrijf maakt deel uit van het Amerikaanse beursgenoteerde bedrijf XO Communications, Inc. Het productenportfolio van XO Communications bestaat uit DSL-oplossingen, leased lines, Web-hosting, Co-located Server Hosting, Virtual Private Networks en infrastructuuroplossingen voor de opkomende markt van Application Service Providers.

Voor meer informatie:

Erik van Laar