Nieuw systeem Tower Technology voor verwerken documenten

Datum nieuwsfeit: 06-07-2001

TOWER Enterprise Capture versnelt digitalisering en opslag documenten Capturesysteem gedistribueerd inzetbaar

Amersfoort, 6 juli 2001 - TOWER Technology, leverancier van invoer- en verwerkingssystemen voor documenten, introduceert TOWER Enterprise Capture. TOWER Enterprise Capture is een efficiënt, gedistribueerd systeem voor het snel inlezen en verwerken van grote hoeveelheden documenten. Het systeem is ontworpen om documenten te scannen, te verwerken, te indexeren en op te slaan met gebruik van de snelste scanners op de hoogst mogelijke snelheden.

TOWER Enterprise Capture is een zeer flexibel en schaalbaar systeem om inkomende bedrijfsformulieren, documenten en correspondentie te verwerken. Het systeem maakt gebruik van ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen