SuSE Linux biedt gecertificeerd platform voor mySAP.com

Bron: Ingezonden persbericht
Ingezonden persbericht

SuSE Linux biedt gecertificeerd platform voor mySAP.com

SuSE Linux' Enterprise Server voor Intels 32-bit architectuur is onderscheiden met de status "Algemeen beschikbaar voor mySAP.com". Dit certificaat stelt nu ondernemingen overal ter wereld in staat mySAP.com te gebruiken op SuSE Linux' Enterprise Server en te profiteren van de diensten en ondersteuning van SAP AG.

SuSE's betrokkenheid bij SAP en de cliëntèle van SAP is een voortzetting van de eerder ingezette uitbreiding naar de enterprise-sector: het verbreden van de reeks op Linux gebaseerde diensten en bedrijfsoplossingen die zijn aangepast aan de specifieke vereisten van professionele gebruikers wereldwijd.
...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen