Philips volop aanwezig op Megafestatie in Utrecht

Bron: Philips
Philips

Philips volop aanwezig op Megafestatie

(Utrecht) Philips is dit jaar ook weer volop aanwezig op de Megafestatie, die van 7 tot en met 15 juli gehouden wordt in de Jaarbeurs in Utrecht. Samen met TMF, Radio 538, KPN en de Koninklijke Luchtmacht heeft Philips een stand: de MEGADOME. Met vierduizend vierkante meter is dit de grootste stand van de Megafestatie.

Bij binnenkomst valt de MEGADOME meteen op. De aandacht wordt getrokken door een enorme verscheidenheid aan evenementen op het hoofdpodium en games zoals de Philips Megarun: een behendigheidsbaan waar drie deelnemers gelijktijdig strijden om de eerste plek.

Iedereen die de MEGADOME bezoekt heeft kans om naast Philipsprijzen ook helicoptervluchten en een echte F-16 vlucht te winnen.

Veder zijn er life-optredens van binnen- en buitenlandse topartiesten en kan iedereen op de foto met bekende DJ's en VJ's.