Politiebericht Limburg-Zuid: Maastricht

Datum nieuwsfeit: 09-07-2001
Bron: Politie Limburg-Zuid

Korps: Limburg-Zuid, plaats: Maastricht 9-07-2001 Politieberichten district Heerlen (RKey; 12.00 u) Maandag, 9 juli 2001

District Heerlen

Brunssum; Ingebroken
Afgelopen zondagavond werd een inbraak ontdekt in een bedrijfspand aan de Boschstraat in Brunssum. Bleek dat inbrekers door vernieling van een raam het bedrijfspand waren binnengedrongen en het pand hadden doorzocht. De inbrekers hebben (in de kantine) een aantal drank/snackautomaten opengebroken en hebben de klein-/geldinhoud daarvan gestolen. De politie stelt een onderzoek in.

Hoensbroek; inbraak
Vanmorgen, omstreeks 05.30 uur is ingebroken in een snackbar aan de Akerstraat-Noord in Hoensbroek. Inbrekers vernielden een ruit van ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen