Kappersite.nl moet consument vaker naar de kapper brengen

Datum nieuwsfeit: 10-07-2001
Hoofd Bedrijfschap Ambachten

Kappersite.nl

Onlangs is www.kappersite.nl online gegaan. Deze internetsite is ontwikkeld in het kader van de collectieve promotie voor de kappersbranche. De centrale slogan "Kijk eens wat vaker in de spiegel met de kapper" is voor de actieperiode enigszins aangepast ("Kijk eens wat vaker op de site van de kapper!"). Doel van dit nieuwe medium is consumenten een platform te bieden met ideeën over coupes, haarverzorging en allerlei andere instrumenten die betrekking hebben op "haar".

Voor de introductie en bekendmaking van de site hebben alle kapsalons een actiepakket ontvangen. Daarin zitten onder andere actiekaarten, waarmee klanten èn kappers een prijs kunnen winnen.

Voor nadere informatie: via de redactie van kappersite.nl ((redactie@kappersite.nl)) of Hoofdbedrijfschap Ambachten, Gezamenlijke Nederlandse Kappers, postbus 940, 2270 AX Voorburg; tel. 070 3371111; (hba@hba.nl).