Toelichting OPTA verhoging KPN eindgebruikerstarieven

Datum nieuwsfeit: 12-07-2001
OPTA

Toelichting op de verhoging door KPN van de eindgebruikerstarieven voor lokaal bellen per 15 augustus 2001.

Het doel:
OPTA is toezichthouder op de telecommunicatiemarkt in Nederland. In het bijzonder moet OPTA concurrentie op deze markt bevorderen. Concurrentie zal marktpartijen ertoe aanzetten om de consumenten en zakelijke gebruikers innovatieve en in prijs concurrerende pakketten van diensten aan te bieden. Daar waar geen concurrentie is, beschermt OPTA de belangen van de eindgebruiker. Op de lange termijn is het bevorderen van concurrentie in het belang van de eindgebruiker, zakelijk en particulier.

Het probleem:
Zowel nieuwkomers als reeds ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen