Particuliere beleggers positief over berichtgeving Laurus

Datum nieuwsfeit: 13-07-2001
Bron: Ingezonden persbericht
Ingezonden persbericht

PERSBERICHT, Voor onmiddellijke publicatie

Particuliere beleggers reageren positief op berichtgeving Laurus

Breda, 13 juli 2001
Nadat analisten gisteren positief hebben gereageerd op de signalen die Laurus gisteren heeft afgegeven op de persconferentie, is vandaag duidelijk geworden dat ook particuliere beleggers deze signalen als positief ervaren.

De sentimenten van particuliere beleggers, zoals deze gemeten worden door StockScore, laten een duidelijk positief beeld zien voor Laurus. Het sentiment dat leeft onder de particuliere beleggers m.b.t. Laurus kende de laatste drie dagen al een stijgende lijn. De feiten die Laurus gisteren naar buiten bracht heeft deze positieve trend alleen maar versterkt! Het lijkt er dus op dat het vertrouwen van de particuliere belegger in Laurus nu langzaam herstellende is.

Voor meer informatie kunt u terecht bij:

Bas van de Haterd
Manager StockScore
(bas@stockscore.nl)
tel.076-5654321 of 06-11380995
www.stockscore.nl

Over StockScore

StockScore is een service van De Breed Projects BV te Breda, als onderdeel van De Breed Holding BV. Via haar dochter De Breed & Partners BV doet dit bedrijf aan consultancy op het gebied van financiering, subsidie en, door middel van het beloningsonderzoek, personeelskosten. Daarnaast onderhoudt de holding via haar dochter ECrider een webindex.

StockScore bevindt zich op het kruispunt van deze activiteiten. Via de financieringstak heeft De Breed Holding contacten met de financiële wereld. Door het beloningsonderzoek heeft het bedrijf ervaring met online onderzoeken en onderzoeksmethoden. ECrider voegt hier vervolgens een brede kennis van het Internet aan toe.

De Breed Projects BV / StockScore
Baronielaan 184