Uitzendbureau R&E Services start bodemprocedure tegen Adecco

Datum nieuwsfeit: 14-07-2001
Bron: Ingezonden persbericht
Ingezonden persbericht

R&E Services uitzendorganisatie verbijsterd over agressief overnamebeleid van Tad/ Adecco international

Internationaal befaamd uitzendketen, Tad technical services, onderdeel van Adecco Nederland, heeft moeite met de autonome groei.

Slogan 'laat u niet te snel verleiden' heeft geen invloed gehad op werknemers van R&E Services uitzendbureau B.V.

De arrondissementsrechtbank te Rotterdam heeft R&E services, zij het wat cryptisch, in haar geschillen met Tad/ Adecco international en respectievelijk een drietal medewerkers van haar organisatie, in een kort geding in het gelijk gesteld. Zij heeft daarmee de weg vrij gemaakt voor een eventuele bodemprocedure die R&E services uitzendorganisatie zal ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen