Twintig nieuwe tappers in musical 42nd Street

VAN DEN ENDE THEATERPRODUCTIES
www.musicals.nl

Twintig nieuwe tappers in musical 42nd Street

Zaterdag 14 juli zal de succesvolle tournee doorgaan in de Amsterdam RAI. Het publiek heeft nog tot en met 25 augustus de kans om deze allerlaatste voorstellingen bij te wonen. Er zijn vele nieuwe gezichten in de cast van 42nd Street te bewonderen. Naast zeventien jonge, talentvolle tapdansers en zangers in het ensemble, zijn er ook enkele wijzigingen in de rolverdeling. Zo zal Dennis van de Klundert de rol van Billy Lawlor spelen (voorheen gespeeld door Rein Kolpa), Vastert van Aardenne de rol van Pat Denning (voorheen gespeeld door Hugo Haenen) en Dick Rienstra de rol van Abner Dillon (voorheen gespeeld door Dick Schaar).

Mariska van Kolck, Bart Oomen, Angela Schijf en Gerrie van der Klei - die vanaf het begin in 42nd Street te zien waren - zullen ook tijdens de verlenging de hoofdrollen voor hun rekening nemen.

De musical 42nd Street is nu voor de vierde keer terug in Amsterdam: eerder was de Broadway-klassieker al drie keer te zien in het Koninklijk Theater Carré. Driekwart van de kaarten in de Amsterdam RAI is inmiddels verkocht.

Voor meer informatie:
Joop van den Ende Theaterproducties B.V., Afdeling PR & Voorlichting, Suzan Bloemscheer,
Telefoon (020) 3052.289; email: (suzan.bloemscheer@stageholding.nl) www.musicals.nl

13 jul 01 18:29