Benoeming bij The Boston Consulting Group

Datum nieuwsfeit: 16-07-2001

THE BOSTON CONSULTING GROUP

Benoeming The Boston Consulting Group

De heer Stépan Breedveld is benoemd tot Vice President van The Boston Consulting Group (BCG) te Baarn.

Drs Ir Stépan Breedveld werkt sinds 1993 bij The Boston Consulting Group. Binnen BCG Nederland is hij verantwoordelijk voor de Practice Area Technology & Communication. Daarnaast richt hij zich op strategische vraagstukken op het gebied van Information Technology. Hij studeerde bedrijfsecomie in Leuven en natuurkunde in Delft.

The Boston Consulting Group (BCG) is een wereldwijde topmanagement consulting organisatie. In 33 landen werken ruim 2.400 consultants verspreid over ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen