Nieuwsbank

Schrijft, screent en verspreidt persberichten voor journalistiek, search en social media. Hét startpunt om uw nieuws wereldkundig te maken. Ook voor follow-ups, pitches en korte videoproducties.

IBM's CRM-kenner over Customer Relationship Management

Datum nieuwsfeit: 16-07-2001
Bron: IBM
Zoek soortgelijke berichten

IBM

IBM's CRM-kenner Edwin Ardon over Customer Relationship Management:

Eerst goed kauwen

Customer Relationship Management (CRM) is het logische resultaat van de ERP-golf die eerder over ons land spoelde. Bedrijven die hun ERP-systemen op orde hebben en niet doof zijn voor nieuwe ontwikkelingen en toenemende concurrentie, maken zich terecht op voor CRM. Op basis van onder meer de allernieuwste webtechnologie kunnen ze immers met CRM nieuwe klanten werven en bestaande klanten behouden. Over het belang daarvan bestaan geen misverstanden.

Sterker nog: sommige ondernemers gaan zo voortvarend aan de slag dat zij meteen alles uit de ...

Dit waren de eerste 100 woorden van de door u opgevraagde pagina uit het Nieuwsbank persberichtenarchief. Na betaling kunt u het hele persbericht lezen.
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen




reageer via disqus

Nieuwsbank op Twitter

Gratis persberichten ontvangen?

Registreer nu

Profiteer van het gratis Nieuwsbank persberichtenfilter

advertentie