Siebel Systems benadrukt overheid met Siebel eGovernment

Datum nieuwsfeit: 16-07-2001

Siebel Systems legt sterkere nadruk op overheid met Siebel eGovernment

Integratie van werkprocessen zorgt voor verbetering efficiency en verhoging kwaliteit dienstverlening

Amsterdam 16 juli 2001, Siebel Systems, Inc. (NASDAQ:SEBL), 's werelds grootste aanbieder van eBusiness applicatiesoftware, richt zich nog sterker dan voorheen op de overheid. Haar eBusiness-oplossingen specifiek gericht op de overheid, sinds kort Siebel eGovernment geheten, helpen overheden hun efficiency te vergroten en burgers een betere dienstverlening te bieden.

Siebel eGovernment omvat een geïntegreerde reeks applicaties voor geïntegreerde dienstverlening aan burgers via allerlei verschillende communicatiekanalen. Voorbeelden zijn dienstverlening aan burgers op het ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen