Voorbereidingen Gemeenteraadsverkiezingen van start

Bron: Ingezonden persbericht
CLB - Verkiezingen

Helpdesk Gemeenteraadsverkiezingen 2002

Volgend jaar op woensdag 6 maart 2002 vinden de gemeenteraadsverkiezingen plaats gevolgd door de landelijke verkiezing op 15 mei 2002. Veel afdelingen en fracties zijn op dit moment begonnen met de eerste voorbereidingen. Het schrijven van het verkiezingsprogramma, de kandidaatstelling en het maken van een campagneplan. Campagnes roepen uiteraard veel vragen op. Een aantal van de veelgestelde vragen ziet u hieronder beantwoord. Met specifieke vragen kunt u terecht bij Renske Keur van het campagneteam van de PvdA. Haar telefoonnummer is 020 5512125, haar e-mailadres: rkeur@pvda.nl.

Tips voor ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen