Vodafone kiest Followap voor levering Instant Messaging

Datum nieuwsfeit: 16-07-2001
Bron: Ingezonden persbericht
Ingezonden persbericht

Vodafone kiest Followap voor levering Instant Messaging, Presence and Location-services aan meer dan 93 miljoen klanten

Amsterdam, 16 juli 2001 - Vodafone, 's werelds grootste mobiele telecombedrijf, heeft gekozen voor Followap als leverancier van systemen voor Instant Messaging Presence and Location (IMPL). Vodafone krijgt de beschikking over een standaard IMPL-oplossing voor de hele Vodafone Group, waarmee zij de grootste gemeenschap voor draadloze Instant Messaging realiseert. De bewezen technologie, de hoogwaardige kwaliteit en de snelle time-to-market van Followap gaven voor Vodafone de doorslag.

Via iFollow, het platform voor Instant Messaging van Followap, kunnen abonnees van Vodafone ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen