Inschrijving Lof-prijs voor vakinformatie 2002

Nederlands Uitgeversverbond

UVW Groep Uitgevers voor Vak en Wetenschap

LOF-PRIJS VOOR VAKINFORMATIE 2002

Dagelijks maken miljoenen mensen gebruik van vak- en professionele informatie. Via vaktijdschriften, boeken, nieuwsbrieven, offline en online-publicaties, nemen werkers in het bedrijfsleven, maatschappelijke instellingen en in de politiek informatie tot zich. Vakinformatie heeft daarbij al lang niet meer slechts de functie als doorgever van pure vaktechnische informatie, maar heeft ook een maatschappelijk en politieke taak. Beslissingen in alle sectoren en facetten van onze samenleving komen voor een belangrijk deel tot stand op basis van die vakinformatie.

In 2002 zal de LOF-prijs voor ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen