Holland House introduceert UNISPOOL for mySAP.com

Bron: Ingezonden persbericht
Ingezonden persbericht

Holland House introduceert UNISPOOL for mySAP.com

End-to-end management in gedistribueerde omgevingen

Brakel, juli 2001 - Holland House, marktleider op het gebied van print- en output management oplossingen, heeft de functionaliteit van UNISPOOL for mySAP.com* uitgebreid met verbeterde integratie. UNISPOOL for mySAP.comâ"¢ biedt een infrastructuur die het centrale beheer van outputverkeer in heterogene, complexe bedrijfsnetwerken met gedistribueerde sites mogelijk maakt. De naadloze integratie tussen UNISPOOL en mySAP.comâ"¢ garandeert betrouwbare documentaflevering van begin (applicatie) tot eindbestemming. De door SAP gecertificeerde interface (op basis van BC-XOM) maakt aanpassingen in de SAP-applicaties overbodig.

De belangrijkste ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen