Politie Limburg-Zuid, Maastricht: dure lingerie

Datum nieuwsfeit: 17-07-2001
Bron: Politie Limburg-Zuid

Korps: Limburg-Zuid, plaats: Maastricht 17-07-2001 Politieberichten district Maastricht (H.P. 15.25 uur) Dinsdag 17 juli 2001

Maastricht, dure lingerie:
Een 32 jarige inwoonster van Bemelen is maandagmiddag 16 juli 2001 door de politie bekeurd wegens het plegen van een winkeldiefstal te Valkenburg.
De vrouw werd maandagmiddag omstreeks 17.25 uur in een winkelbedrijf gevestigd aan de Doctor Erensstraat te Valkenburg betrapt bij het wegnemen van een BH. De vrouw zocht een BH uit en rekende deze af aan de kassa. Hierna verliet zij het winkelbedrijf en bij het passeren van de beveiligingpoortjes trad het alarm in werking. Bij ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen