Compaq neemt de leiding met eerste 64-bit 1 GHz processor

Datum nieuwsfeit: 18-07-2001
Compaq neemt de leiding met eerste 64-bit 1 GHz processor in nieuwe AlphaServer; Tru64 UNIX nu voorzien van krachtige uitbreidingen

Compaq biedt klanten als eerste de mogelijkheid om verschillende processorsnelheden te gebruiken in één systeem

Gouda, 18 juli 2001 - Compaq introduceert een aantal belangrijke uitbreidingen voor haar Tru64 UNIX enterprise besturingsysteem. Bovendien lanceert Compaq als eerste in de markt de beschikbaarheid van de 64-bit 1GHz processor in haar high-end AlphaServer GS Series-systemen. Hiermee versterkt Compaq haar vooraanstaande positie op het gebied van 64-bit automatisering.

De nieuwe uitbreidingen voor Tru64 UNIX voorzien het besturingssysteem onder andere van krachtige ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen