NGN lanceert virtual community voor netwerkprofessionals

Datum nieuwsfeit: 18-07-2001
Bron: Ingezonden persbericht
Ingezonden persbericht

Persbericht

Netwerk Gebruikersgroep Nederland lanceert virtual community voor netwerkprofessionals

Tiel, 18 juli 2001 - De Netwerk Gebruikersgroep Nederland (NGN) lanceert een virtual community waar netwerkprofessionals elkaar kunnen ontmoeten, kennis met elkaar delen en ervaringen uitwisselen. De website van de NGN (www.ngn.nl) is speciaal voor deze nieuwe mogelijkheden verder ontwikkeld. De ontmoetingsplaats biedt leden hiermee de mogelijkheid snel en eenvoudig met elkaar in contact te treden en om elkaar te adviseren op het gebied van ICT vraagstukken. Dit levert NGN-leden onder andere een kostenbesparing op doordat zij minder snel externe consultants in hoeven te schakelen.

...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen