Telefonische toelichting jaarcijfers Sun

Datum nieuwsfeit: 19-07-2001

Geachte redacteur,

Op donderdag 19 juli maakt Sun Microsystems de resultaten bekend van het per 30 juni afgelopen fiscale jaar 2001. Deze resultaten zullen nog diezelfde avond tijdens een telefonische pers- en analistenbriefing worden toegelicht door Scott McNealy, Chairman & CEO, Ed Zander, President & COO en Michael Lehman, Executive VP Corporate Resources & CFO.

Graag nodigen wij u uit aan deze teleconference deel te nemen.

U kunt inbellen op donderdag 19 juli 2001 van 22.30 -23.30 uur Nederlandse tijd. Het inbelnummer is: 00 1 612 332-1025. Tevens kunt u een webcast van de conferentie volgen via http://www.sun.com of ttp://www.nasdaq-amex.com

Bent u op 19 juli verhinderd, dan kunt u gebruik maken van de playback service, die actief is tot en met 21 juli 2001. Bel hiervoor 00 1 320 365-3844. De toegangscode is 591297.

De resultaten van het vierde kwartaal zijn vlak voor het begin van de teleconference beschikbaar via PR Newswire, Dow Jones, Bloomberg, First Call en Sun's eigen website http://www.sun.com/aboutsun/investor/financial.html.

Voor meer informatie:

Sun Microsystems