Makkelijk doneren aan Braziliaans kindertehuis via telefoon

Datum nieuwsfeit: 19-07-2001
Bron: Ingezonden persbericht
Ingezonden persbericht

Donderdag, 19 Juli 2001

Kindertehuis Pinokio makkelijk en snel doneren via Telefoon

Het is sinds vandaag mogelijk om het Braziliaanse Kindertehuis Pinokio via de telefoonrekening een donatie te geven. Dit gaat snel en simpel en binnen een paar minuten is alles afgehandeld. Op het donatiegedeelte van de internet site van de stichting ( http://www.pinokio.nl ) staat een donatieknop, na het indrukken hiervan moet de donateur een bedrag uitkiezen. Vervolgens komt er een scherm met een 0900 nummer en een code, waarvan de opbrengst voor Kindertehuis Pinokio is, de internet verbinding mag ondertussen niet verbroken worden. Bel het nummer met een tweede toestel of mobiele telefoon, toets de code in en vervolgens verbreekt de computer automatisch de telefoonverbinding als het ingevulde bedrag is bereikt aan telefoonkosten.

De kinderen, van het door Nederlandse echtpaar Schulman uit Laren bestuurde tehuis, hebben hard geld nodig voor o.a een nieuwe generator. De huidige generator is niet meer goed en door de energie crisis in Brazilie is deze stroomvoorziening erg onbetrouwbaar geworden.

Meer informatie over de stichting is te vinden op internet, natuurlijk kunt u ook telefonisch contact met ons opnemen.

Stichting Kindertehuis 'Pinokio'
info@pinokio.nl