Nieuwsbank

Schrijft, screent en verspreidt persberichten voor journalistiek, search en social media. Hét startpunt om uw nieuws wereldkundig te maken. Ook voor follow-ups, pitches en korte videoproducties.

Kelkoo en Ernst & Young ontwikkelen e-commerce barometer

Datum nieuwsfeit: 19-07-2001
Bron: Van Hulzen pr adviseurs
Zoek soortgelijke berichten
Van Hulzen pr adviseurs


36% van online consumenten op zoek naar consumentenelektronica
Kelkoo en Ernst & Young ontwikkelen e-commerce barometer

Amsterdam, 19 juli 2001, 20 juli 2001 - Onderzoek van Kelkoo, Europas grootste online marktplaats voor consumenten, toont aan dat 36% van de Nederlandse online consumenten op zoek is naar consumentenelektronica. De tool die Kelkoo in samenwerking met Ernst & Young voor dit onderzoek heeft ontwikkeld, is de e-commerce barometer. Deze e-commerce barometer maakt gedrag en interesse van de online consument inzichtelijk en toont real time winkeltrends en marktaandelen van de diverse merken.

Het ...
Dit waren de eerste 100 woorden van de door u opgevraagde pagina uit het Nieuwsbank persberichtenarchief. Na betaling kunt u het hele persbericht lezen.
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen




reageer via disqus

Nieuwsbank op Twitter

Gratis persberichten ontvangen?

Registreer nu

Profiteer van het gratis Nieuwsbank persberichtenfilter

advertentie