Politiebericht district De Leijgraaf

Politiebericht Uden 20-07-2001
Politiebericht district De Leijgraaf

SNELHEIDSCONTROLE, Zijtaart

Donderdagmiddag is snelheidscontrole gehouden op de N265 onder Zijtaart. Op deze weg waar 80 km/u gereden mag worden werden 15 bestuurders bekeurd omdat ze te hard reden. De hoogst gemeten snelheid was 120 km/u.

VROUW LICHT GEWOND BIJ ONGEVAL, Veghel

Donderdagavond is een 80-jarige vrouw uit Veghel licht gewond geraakt bij een ongeval. De vrouw reed met haar auto vanaf het Stadhuisplein de kruising met de N265 over. Daarbij reed ze, vermoedelijk door een black-out, door het rode licht. Op de kruising kwam ze in aanrijding met een uit de richting Eindhoven komende auto, bestuurd door een 60-jarige man uit Middelrode. De 80-jarige vrouw is met enkele snijwonden overgebracht naar het zieken-huis in Veghel. Na behandeling kon ze weer naar huis.

WINKELDIEFSTAL, Veghel

Vrijdagmiddag is een 37-jarige man uit Sint Oedenrode aangehouden. De man werd in een winkel aan de Noordkade in Veghel betrapt toen hij voor ongeveer fl. 60,-- aan verfspullen wegnam. Tegen de man is proces-verbaal opgemaakt Na verhoor is hij heengezonden.