Microsoft selecteert Plantronics headset voor nieuwe Xbox

Bron: Ingezonden persbericht
Ingezonden persbericht

MICROSOFT SELECTEERT PLANTRONICS HEADSET VOOR NIEUWE XBOX

Santa Cruz, Californië, 20 juli 2001 - Plantronics, Inc. (NYSE: PLT), wereldwijd marktleider in verkoop en productie van communicatie-headsets, kondigt aan door Microsoft Corporation (NASDAQ: MSFT) te zijn verkozen om de headset te leveren voor de Xbox Communicator, een stemgestuurde communicatie-toepassing voor het nieuwe Xbox videospelpakket.

De gezamenlijk ontwikkelde Microsoft-Plantronics headset laat spelers volledig opgaan in met de stem bestuurbare, spannende Xbox spellen, die momenteel wereldwijd worden ontwikkeld. Xbox wordt dit najaar geïntroduceerd en zet Microsoft in de markt van videogames met Hollywoodachtige video- en audioprestaties.

De headset, speciaal ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen