Nieuwsbank

Schrijft, screent en verspreidt persberichten voor journalistiek, search en social media. Hét startpunt om uw nieuws wereldkundig te maken. Ook voor follow-ups, pitches en korte videoproducties.

Nieuwe Pearle website afgestemd op wensen van de bezoeker

Datum nieuwsfeit: 20-07-2001
Vindplaats van dit bericht
Bron: Razende Robot Reporter
Zoek soortgelijke berichten

BENJAMENS, VAN DOORN-EURO RSCG

Nieuwe Pearle website afgestemd op wensen van de bezoeker

P E R S B E R I C H T

Betreft: bedrijfsnieuws, marketing, detailhandel

20 juli 2001

Nieuwe Pearle website afgestemd op wensen van de bezoeker

Nederlands grootste optiekketen Pearle Opticiens introduceert vrijdag 20 juli 2001 een gloednieuwe website. Functionaliteit en doelmatigheid waren bij de ontwikkeling ervan de sleutelwoorden. Deze uitgangspunten hebben geresulteerd in een snelle en eenvoudige vindbaarheid van informatie en een overzichtelijke, kleurrijke vormgeving. Op de site is veel aandacht voor product- en bedrijfsnieuws, speciale aanbiedingen en informatie over verkooppunten. Een noviteit is de interactieve ogentest, die binnenkort aan de website wordt toegevoegd. Mensen die een interessante baan bij het optiekbedrijf ambiëren worden ook op hun wenken bediend. Veel vacatures en carrièrekansen komen in beeld. De site is te vinden op www.pearle.nl.

Doel van de nieuwe website is het verstrekken van informatie aan bestaande klanten. Ook hoopt Pearle de interesse te wekken van bril- en contactlensdragers die de weg naar de Pearle winkel nog niet hebben gevonden. Via de website bestellen is niet mogelijk. Klanten blijken namelijk bij voorkeur te kiezen voor een persoonlijk advies rondom oogcorrecties, de professionele begeleiding en het uitgebreide, steeds wisselende assortiment in de Pearle winkels. Brilmonturen toont de website daarom nauwelijks.

De nieuwe website maakt, voor het verkrijgen van een optimale functionaliteit, gebruik van een reeks moderne webdesign features. Zo bevat de site een eigen zoekfunctie, ontbreken de hinderlijke schuifbalken en zijn alle hyperlinks gerealiseerd met flexbuttons. Extra navigatiegemak heeft de bezoeker van de verschillende kleuren waarin alle rubrieken zijn weergegeven. De kleuren komen overeen met de andere communicatie-uitingen van Pearle en corresponderen met de huisstijl.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met:

Pearle B.V.
Robin J. Riemslag, Direct Marketing Manager
Telefoon: 033 - 469 72 00
E-mail: (pers@pearle.nl)

20 jul 01 15:05

reageer via disqus

Nieuwsbank op Twitter

Gratis persberichten ontvangen?

Registreer nu

Profiteer van het gratis Nieuwsbank persberichtenfilter

advertentie