Inhoud INFO nummer 48

Nederlandse Vereniging voor Addison en Cushing

Persbericht 3mm.nl
INFO no. 48 is verschenen. Soest - Alida Noordzij - 20-07-2001

In dit nummer van het kwartaalblad van de NVACP staan onder andere de verslagen van de workshops van de Algemene Ledenvergadering van 12 mei 2001, het verslag van de ALV zelf en twee persoonlijke verhalen van Cushingpatiënten.

De verslagen van de workshops nieuwe Addisonpatiënten en DHEA zijn zeer uitgebreid en bevatten veel antwoorden op gestelde vragen. Er is gestart met een nieuwe reeks vragen en antwoorden rond AGS. Het bestuur hoopt een groot deel van de vragen en antwoorden volgend jaar te kunnen bundelen en als een brochure te kunnen publiceren. Losse nummers van de INFO zijn verkrijgbaar bij vooruitbetaling bij het documentatiecentrum, fax 070-3063251 of (bestuur@nvacp.nl). Ook kunt u bestellen via de rubriek publicaties op deze site.