Politieberichten district Kerkrade (H.P. 13.15 uur)

Datum nieuwsfeit: 22-07-2001
Bron: Politie Limburg-Zuid

Korps: Limburg-Zuid, plaats: Maastricht 22-07-2001 Politieberichten district Kerkrade (H.P. 13.15 uur) Zondag 22 juli 2001.

Landgraaf, rijden onder invloed:
Een 26 jarige inwoner van Volendam is zondagmorgen 22 juli 2001 door de politie bekeurd wegens het rijden in een personenauto onder invloed van alcoholhoudende drank.
De automobilist reed zondagmorgen omstreeks 05.00 uur over de Hereweg te Landgraaf waar een politiepatrouille de bestuurder controleerde. De bestuurder bleek gedronken te hebben. Aan het politiebureau gaf de ademanalyse een promillage aan van 1.8 promille. Tegen de inwoner van Volendam is proces-verbaal opgemaakt waarbij zijn rijbewijs werd ingevorderd. Na verhoor ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen