Stichting Hydrotherapie Nederland opgeheven

Datum nieuwsfeit: 23-07-2001

ST. HYDROTHERAPIE NEDERLAND

Stichting Hydrotherapie Nederland opgeheven

Met onmiddellijke ingang heeft het bestuur van de Stichting Hydrotherapie Nederland besloten een punt te zetten achter deze stichting. De stichting heeft zich vanaf 1997 gericht op de veiligheid en kwaliteit in zwem-sport en zorginstellingen bij warmwateractiviteiten. De reden van opheffing heeft te maken met de werkwijze die, in de toekomst, gehanteerd zou moeten gaan worden. De uiteindelijke doelstelling van de stichting en de nieuwe werkwijze zou te ver van elkaar weg komen te liggen. De diensten van de stichting zijn overgenomen door LifeSavingProject(LSP)te Vianen. LifeSavingProject heeft tot doel herkenbare branchegerichte noodplannen te ontwikkelingen. Vooral kinderverblijfplaatsen zoals scholen, kinderdagverblijven, peuterspeelzalen etc. zijn in de toekomst aandachtsgebied. LifeSavingProject heeft daarin partijen die mee participeren.

23 jul 01 11:02