Landal GreenParks neemt 33 Gran Dorado resorts over

Datum nieuwsfeit: 23-07-2001

PRWORKS

Landal GreenParks neemt 33 Gran Dorado resorts over

Voorburg, 23 juli 2001 - Gran Dorado verkoopt per heden Beheer & Projecten B.V. inclusief de managementcontracten van 33 resorts aan Landal GreenParks.
Het gaat om 30 Nederlandse en 3 Belgische Gran Dorado resorts met ruim 4.500 vakantiewoningen. De resorts zijn in handen van particuliere eigenaren waarvoor Gran Dorado Beheer & Projecten de commerciële exploitatie verzorgt. Op 1 september 2001 worden de aandelen van Gran Dorado Beheer & Projecten overgedragen.

Landal GreenParks zal de verantwoordelijkheden van Gran Dorado overnemen, bestaande uit o.a. de verhuur en ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen