Vakantietaal.nl geeft bliksemtaalcursus op mp3

Datum nieuwsfeit: 24-07-2001

PERSBERICHT - 24 JULI 2001

Vakantietaal.nl geeft bliksemtaalcursus op mp3

De nieuwe website Vakantietaal.nl is amper twee weken in de lucht en heeft in die korte tijd al meer dan 25.000 bezoekers gehad. Op de site kunnhen vakantiegangers gratis een "bliksem-taalcursus" Spaans, Italiaans, Frans, Zweeds, Turks, Engels, Grieks of Duits in mp3 downloaden voor hun vakantie. Op de pc, met de mp3-speler of met een cd'tje voor onderweg in de auto kunnen 100 veel gebruikte zinnen in de andere taal worden geoefend.

Taalcursus ook in mobieltje

De cursussen van Vakantietaal.nl zijn zelfs geschikt voor de Siemens SL 45, de eerste mobiele telefoon met mp3-mogelijkheid. Op het scherm zie je de tekst van je moeder- en je vakantietaal - evenals op het scherm van je pc of mp3-speler. Voel je voor een uitdaging? Leer dan Grieks vanuit het Frans. Of Spaans vanuit het Turks. Want alle 72 mogelijke combinaties van de beschikbare 9 talen kun je als cursus downloaden. Dus ook als je niet zo goed bent in je Nederlands, kun je aan de slag. Voor het buitenland heet de site Travellingwords.com.

De cursussen van Vakantietaal.nl zijn gratis voor vakantiegangers. De site wordt bekostigd door reisorganisaties en reisportals die -bij wijze van service- de mp3-taalcursussen onder hun eigen naam aanbieden aan hun klanten en bezoekers.

Noot voor de redactie,

Noot voor redacties