WebMethods introduceert integratieplatform versie 4.5

Bron: Ingezonden persbericht
Ingezonden persbericht

PERSBERICHT

webMethods introduceert functionaliteit voor beheer van bedrijfsprocessen in versie 4.5 van het webMethods integratieplatform

Versie 4.5 introduceert centraal 'dashboard' om bedrijfsprocessen te modelleren, uit te voeren en te beheren

Amsterdam, 25 juli 2001 webMethods (Nasdaq: WEBM), toonaangevend aanbieder van integratiesoftware, introduceert versie 4.5 van het webMethods integratieplatform. Dat biedt een complete oplossing voor de drie kritische elementen van de automatisering van bedrijfsprocessen: enterprise-integratie, mainframe-integratie en integratie van zakenpartners.

De nieuwe release bevat Business Integrator, een nieuw dashboard voor een centraal beheer van bedrijfsprocessen in de 'extended enterprise', de onderneming uitgebreid ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen