Portal www.zonnet.nl vernieuwd

Datum nieuwsfeit: 25-07-2001
Bron: Versatel Telecom Industries NV
Versatel Telecom Industries NV

Portal Zon beter, sneller en dynamischer

Amsterdam, 25 juli 2001 - Vanaf vandaag biedt Zon ( www.zonnet.nl ) snellere en dynamischer website. De vernieuwde portal speelt nog beter in op de eisen van de huidige Zon-gebruikers .

Het voorgaande design van de Zon portal, dat deels al sinds de oprichting in 1999 in gebruik was, heeft een flinke facelift ondergaan. Er is gekozen voor een lichte en stijlvolle homepage, die overzichtelijker is en veel sneller is te downloaden dan zijn voorganger. Het grote aanbod aan content, tools, producten en aanbiedingen is in duidelijke blokken gerangschikt waardoor de Zon- gebruiker gemakkelijker het hele aanbod kan overzien en gebruiken.

Bovenaan de homepage zijn de producten van Zon, de gidsen en de diverse magazines overzichtelijk gerangschikt. In het middengedeelte is plaats ingeruimd voor de content die Zon aanbiedt in haar magazines. Aan de linkerkant hebben veelgebruikte tools als 'Mail' en 'Zoeken' een plaats gevonden. Rechts vindt men de verschillende shops, leuke aanbiedingen en interessante links. Het Content Magagement System van Zon zorgt er voor dat de gebruikers automatisch de nieuwste content te zien krijgen op de homepage.

Behalve op de homepage is de restyling ook doorgevoerd in de rest van de portal, zoals bijvoorbeeld de magazines (breedband, finance, games, multimedia, muziek, nieuws, sex, shopping, superfilms, travel en women), de zoekpagina's, chat en log. De gehele portal is nu nog overzichtelijker en vooral dynamischer. Eigen content wordt aangevuld met diverse extra links en specials en tools zijn geintegreerd met de content.

Zon Nederland NV is een zelfstandig opererende onderneming gevestigd te Amsterdam. Versatel Telecom International NV, Radio 538 en Free Record Shop zijn de aandeelhouders van Zon.

Voor meer informatie:

Anoeska van Leeuwen