Nieuwsbank

Schrijft, screent en verspreidt persberichten voor journalistiek, search en social media. Hét startpunt om uw nieuws wereldkundig te maken. Ook voor follow-ups, pitches en korte videoproducties.

Veel bedrijven met webselfservice, kwaliteit blijft achter

Datum nieuwsfeit: 26-07-2001
Bron: Ingezonden persbericht
Zoek soortgelijke berichten
Ingezonden persbericht

Persbericht

eGain-onderzoek: 81% van de Britse websites met self-help-functionaliteit biedt geen accurate antwoorden

Bedrijven starten massaal met webselfservice maar kwaliteit blijft achter

Utrecht, 26 juli 2001 - Veel Britse organisaties slagen er niet in om hun klanten betrouwbare on line selfservice te bieden en de voordelen hiervan optimaal te benutten. Hoewel 63% van 140 onderzochte sites een vorm van selfservice biedt, kan geen van alle accurate antwoorden geven en slaagt slechts 19% hierin gedeeltelijk. Verder is het op 58% van de websites lastig om de on line selfservice-tools te vinden. Gezien de grote potentie ...

Dit waren de eerste 100 woorden van de door u opgevraagde pagina uit het Nieuwsbank persberichtenarchief. Na betaling kunt u het hele persbericht lezen.
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen




reageer via disqus

Nieuwsbank op Twitter

Gratis persberichten ontvangen?

Registreer nu

Profiteer van het gratis Nieuwsbank persberichtenfilter

advertentie