ZyLAB ondersteunt 4750C high-end kleurenscanner Fujitsu

Bron: Ingezonden persbericht
Ingezonden persbericht

ZyLAB ondersteunt 4750C high-end kleurenscanner van Fujitsu

Amsterdam, juli 2001 -- ZyLAB Technologies BV, ontwikkelaar van document imaging en full-text retrieval software, biedt volledige ondersteuning voor de nieuwe Fujitsu 4750 high-end kleurenscanner. Door de geavanceerde mogelijkheden van deze nieuwe scanner kan ZyLAB kleurenarchivering van hoge kwaliteit aanbieden met haar huidige softwareproducten. Door de betere beeldkwaliteit verbeteren ook de mogelijkheden voor OCR (optical character recognition) met kleurenbeelden en daarmee ook voor het terugvinden van documenten.

Fujitsu fi-4750C
Volledige 24-bit kleurenscanning voor de mid-range De fi-4750C - ontwikkeld uit het populaire M4097D 50 ppm mono model - kan in volledige 24-bit kleur scannen, waardoor alle nuances van documenten kunnen worden ontsloten.

Geavanceerde mogelijkheden voor extra gebruiksgemak Bij veel scanners is het omgaan met papier omslachtig. De fi-4750C heeft daarom een automatische document invoerlade voor 100 vellen. De scanner kan omgaan met zowel papier met afgeronde als vierkante hoeken. Hierdoor kunnen 'paper jams' worden voorkomen en wordt de productiviteit van de scanner groter.
Het intelligente bedieningspaneel biedt een eenvoudige Engelse interface. Om de doorvoersnelheid te maximaliseren kan de fi-4750C dubbele invoer ontdekken door middel van sensoren voor papierlengte en -dikte.

Ingebouwde beeldverwerking
Een speciale 'copy quality'-stand zorgt ervoor dat afbeeldingen en foto's van middelmatige kwaliteit toch zeer scherp worden weergegeven.

Enhancement Technology
Door de IPC4D Image Enhancement Technology (IPCâ"¢) van Fujitsu blijft de hoge beeldkwaliteit ook bij een hoge doorvoersnelheid gehandhaafd.

ZyLAB Technologies BV, Hoogoorddreef 9, 1101 BA Amsterdam. Tel.: 020 - 69 19 550, fax: 020 - 6965175, e-mail: (info@zylab.nl). Website: www.zylab.nl.

ZyLAB
ZyLAB is een snelgroeiend en winstgevend Nederlands bedrijf, gevestigd in Amsterdam Zuidoost. ZyLAB was in 1983 de eerste leverancier die een volledig programma leverde om elektronische documenten op het PC platform op de volledige tekst te kunnen doorzoeken. Sinds 1991 concentreert ZyLAB zich volledig op het maken en leveren van totaaloplossingen om binnen kantoor- en operationele omgevingen snel en eenvoudig zowel papieren- als elektronische documenten te archiveren, zoeken, vinden, organiseren, delen en te reproduceren. Wereldwijd heeft ZyLAB meer dan 600.000 licenties verkocht en heeft het operationele installaties op meer dan 5.000 verschillende sites. ZyLAB heeft diverse kantoren in Europa, de USA en Azië. Alle software van ZyLAB wordt in Nederland ontwikkeld. Meer informatie op www.zylab.nl. Voor redactionele informatie:
PB1701
Influx PR, Marald Brons, Deventerstraat 81, 7322 JL Apeldoorn. Telefoon: 055-3663034,
fax: 055-3602661, e-mail: (PRInflux@cs.com), website: www.influx-PR.com.