Computer Associates en webMethods sluiten overeenkomst

Datum nieuwsfeit: 27-07-2001
Bron: Ingezonden persbericht
Ingezonden persbericht

PERSBERICHT

Computer Associates en webMethods sluiten partnerovereenkomst inzake e-business applicatie-integratie

Unicenter 3.0-oplossing voor infrastructuurbeheer en het webMethods integratieplatform bieden samen een complete managementoplossing voor het automatiseren van bedrijfsprocessen

Amsterdam, 27 juli 2001 Computer Associates International (NYSE: CA), vooraanstaand leverancier van oplossingen voor e-business management, en webMethods (Nasdaq: WEBM), een toonaangevend aanbieder van integratiesoftware, hebben een wereldwijde alliantie gesloten. De partnerovereenkomst heeft tot doel het beheer te verbeteren van integratie-infrastructuren voor de 'extended enterprise', de onderneming samen met haar elektronische zakenpartners. Als onderdeel van de overeenkomst zullen beide bedrijven een koppeling ...
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen