Wijzigingen Seat Inca

BedrijfsautoRAI

27-7-2001

Wijzigingen Seat Inca

Als nieuw instapmodel introduceert SEAT in Nederland de Inca Van Entry. Deze uitvoering is zeer compleet te noemen. Stuurbekrachtiging, radiovoorbereiding met vier speakers en staafantenne, hoofdsteunen vóór, een in hoogte verstelbaar stuur, in hoogte verstelbare bestuurdersstoel en een bestuurdersairbag behoren onder meer tot de standaarduitrusting. De Inca Van Entry is leverbaar in combinatie met een 1.4 benzinemotor (44 kW/60 pk) en een 1.9 SDi-motor (47 kW/64 pk). De prijzen zijn respectievelijk 16.925/ 7.680,23 (excl. BTW) en 19.495/ 8.846,45 (excl. BTW).

Daarnaast blijft ook de Inca Van leverbaar. Voor een meerprijs van 500/ 226,89 is deze Van ook nog eens uitgerust met onder andere stootlijsten op de zijkanten, een beklede bagageruimte, gordelspanners, een derde remlicht en een wis/was installatie op de achterruit. De Inca Van is eveneens leverbaar met een 1.4 benzinemotor en een 1.9 SDi-motor. Deze SDi Van staat voor 19.995/ 9.073,34 (excl. BTW) in de prijslijst.

Als optie op de Inca Van wordt een Electric pakket leverbaar. Dit pakket bestaat uit elektrisch bedienbare ramen en centrale portiervergrendeling met afstandsbediening. Deze optie kost 500/ 226,89 (excl. BTW). Het Electric pakket is niet leverbaar op de Entry-uitvoering. Het Plus-pakket is komen te vervallen.

Tot slot zijn de opties ABS (alleen leverbaar in combinatie met een passagiersairbag) en airconditioning aantrekkelijker geprijsd. ABS en een passagiersairbag kosten tezamen 1.950/ 884,87 (excl. BTW) en airconditioning is te bestellen voor 2.150/ 975,63 (excl. BTW).