Wilde staking KLM GWK's

Vereniging Nederlandse Verkeersvliegers

Persbericht 28 juli 2001

Wilde staking KLM GWK's

Badhoevedorp - zaterdag 28 juli 2001- de Vereniging van Nederlandse Verkeersvliegers is bezorgd over mogelijke vertragingen die kunnen ontstaan als gevolg van de door een groep KLM vliegtuigtechnici (GWK's) aangekondigde wilde staking. Deze zal vandaag vermoedelijk vanaf 09:00 uur op Schiphol van start gaan. Inzet van het conflict is onvrede over de arbeidsvoorwaarden ten opzichte van collega's in het buitenland. Daarnaast speelt de erkenning door de KLM van een nieuwe vakbond voor GWK's, de Nederlandse Vereniging van Luchtvaart Technici (NVLT) een rol.

Geen van de ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen