Inreon benoemt plaatsvervangend CEO

Bron: Ingezonden persbericht
Ingezonden persbericht

inreon benoemt plaatsvervangend CEO

Amsterdam, 30 juli 2001 - inreon maakt de benoeming bekend van Kathrine Huelster als plaatsvervangend CEO. Zij zal deze functie vanaf augustus 2001 vervullen in het hoofdkantoor in Londen.

Rob Bredahl, CEO van inreon: "inreon heeft een topteam van professionals verzameld die thuis zijn in de branche voor herverzekeringen en in technologie. Zij zorgen ervoor dat zowel gebruikers als aandeelhouders profiteren van elektronische communicatie. Met meer dan twaalf jaar ervaring in B2B-oplossingen voor de wereldwijde verzekeringsmarkt is Kathrine een aanwinst voor het managementteam van inreon."

Kaj Ahlmann, Chairman van inreon, ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen