Multrix in top 25 beloftevolle hightech bedrijven

Datum nieuwsfeit: 30-07-2001

Multrix behoort tot de 25 meest beloftevolle hightech bedrijven

Volgens Nederlandse ranglijst van Intermediair

Amsterdam, 30 juli 2001 - Multrix is opgenomen in de ranglijst van de 25 meest beloftevolle hightech bedrijven van Nederland. Deze ranglijst is door het blad Intermediair opgesteld in samenwerking met drie gezaghebbende Internet-consultants van Bit-IC, IBM en KPMG.

De consultants hebben veertig jonge bedrijven, of Internet-initiatieven van bestaande bedrijven die een sterke groei doormaken, beoordeeld op drie punten: visie, winst en unieke dienstverlening. Multrix bekleedt de zestiende plaats met de volgende score: visie 7,3, winst: 6,7, uniek: 7,0 en als eindscore 7,0.

Philip Actor, CEO van Multrix: "Multrix bestaat nu ruim een jaar. Het grootste deel daarvan zijn we bezig geweest met de opzet van het bedrijf, inclusief de bouw van het rekencentrum met alle bijzondere voorzieningen die onze ASP-dienstverlening vereist. Dat we dan nu al in deze ranglijst zijn binnengekomen, zien wij als zeer bemoedigend. Hierdoor zullen met name potentiële werknemers op ons bedrijf gewezen worden. We verwachten echter beslist ook een positieve uitstraling naar potentiële klanten."

De volledige ranglijst is te vinden op de site www.newmonday.com, de opvolger van www.intermediair.nl.

Over Multrix
Multrix is één van de eerste onafhankelijke Application Service Providers in Nederland. Multrix verhuurt applicaties, aangevuld met diensten zoals helpdesk, integratie en ondersteuning. Het huren van applicaties biedt snelgroeiende, middelgrote en grote organisaties de mogelijkheid hun Total Cost of Ownership te verlagen en toch te profiteren van de gewenste functionaliteit. Vanuit haar eigen rekencentrum beheert Multrix de apparatuur, infrastructuur, en de applicaties voor zakelijke gebruikers. Multrix werkt samen met onder andere IBM, Progress, Citrix, Microsoft, Navision, Exact Alliances en Van Meijel Automatisering.

Voor meer informatie:

Lindy Dragstra