Partnership HCC en ISOC.nl

Bron: Ingezonden persbericht
Ingezonden persbericht

Persbericht

HCC, de vereniging van computergebruikers, en Internet Society Nederland, de vereniging voor internetprofessionals, gaan een partnership aan.

Den Haag, 31 juli 2001

In een Memorandum of Understanding leggen HCC (met 153.000 leden de grootste vereniging van computergebruikers ter wereld) en Internet Society Nederland (de Nederlandse Chapter van de wereldwijde vereniging van internetprofessionals) vast samen te gaan werken. Er is sprake van complementariteit in achtergrond, kennis en netwerk van beide organisaties, waardoor samenwerking een duidelijke meerwaarde heeft.

Internet Society Nederland (ISOC.nl), de vereniging die zich inzet voor een open en betrouwbaar internet ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen