Regionale website voor Oirschot, Spoordonk en de Beerzen

Bron: Ingezonden persbericht
Ingezonden persbericht

PERSBERICHT

Internetgebruikers uit Oirschot, Spoordonk en de Beerzen hebben er vanaf 1 juli een praktische, gebruiksvriendelijke website bij: Oirschotdebeerzen.nl.

Op Oirschotdebeerzen.nl wordt een schat aan regionale informatie op een overzichtelijke wijze gepresenteerd: van actueel nieuws tot links naar websites van organisaties uit de regio en particulieren uit de gemeente Oirschot, van een regionale activiteitenagenda tot een volledige databank met alle bedrijven, instellingen en verenigingen uit de gemeente, gerubriceerd naar het soort product of dienst. De website is functioneel vormgegeven met veel aandacht voor gebruiksgemak.

Een groot aantal diensten, zoals een vermelding in de ondernemingenindex of de evenementenkalender is voor bedrijven, instellingen en verenigingen uit de gemeente gratis. Betaalde extra diensten zijn onder andere het opnemen van links, banners of een bedrijfspresentatie.

Oirschotdebeerzen.nl is een product van Van Zon Internet Services uit Oostelbeers, dat behalve beheerder van de website ook leverancier is van webdiensten voor het MKB, zoals hosting, webdesign en databasetoepassingen.

Het internetadres van Oirschotdebeerzen.nl is
www.oirschotdebeerzen.nl.