Wijziging radio- en televisiepakket in Montfoort e.o.

Datum nieuwsfeit: 31-07-2001
Casema

Den Haag, 20 juli 2001

Wijziging radiopakket Montfoort, Linschoten, Lopik, Schoonhoven en Bergambacht en wijziging televisiepakket in Linschoten.

Met ingang van dinsdag 31 juli a.s. wijzigt het radio pakket in de gemeenten Montfoort, Linschoten, Lopik, Schoonhoven en Bergambacht en krijgt Linschoten er twee televisiekanalen bij. In overleg met de vier gemeenten en de Stichting Rapijnen (Linschoten) heeft Casema de pakketwijziging vastgesteld.

In alle gemeenten worden de zenders Colorful Radio, ID&T Radio (voorheen SLAM FM) en Radio Nationaal aan het radiopakket toegevoegd. Tevens worden de radiofrequenties van Yorin FM en Business Nieuws Radio gewijzigd. In de ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen