Droogtrommel vat vlam in Grave

Politiebericht Cuijk 30-07-2001
Politiebericht district Land van Cuijk

DROOGTROMMEL IN VLAMMEN

Afgelopen nacht vatte in een woning aan de Hoofschestraat in Grave door onbekende oor-zaak een droogtrommel vlam. Hierdoor ontstond een aanzienlijke rookontwikkeling. De 54-jarige bewoner werd ter plekke door ambulancepersoneel onderzocht vanwege ademhalings-problemen. De man hoefde niet nader te worden behandeld. De woning liep lichte brand-schade op.

INBRAAK IN WINKEL

Vanmorgen werd een inbraak ontdekt in een winkel aan de Kaneelstraat in Uden. Uit een afgesloten kassa verdween een klein geldbedrag. Om binnen te komen had de dader een ruitje vernield.

BONNEN VOOR BEZOEKERS KUILEN

Zondagmiddag zijn in Langenboom ruim veertig autobestuurders bekeurd. De Fazantenweg bleek aan beide zijden vol te staan met geparkeerde autos. Een doorgang voor voertuigen van hulpverleningsdiensten was derhalve niet mogelijk. In totaal kregen 44 bestuurders een parkeerbon.