Benoemingen Raad van Bestuur en directie connexxion groep

Datum nieuwsfeit: 01-08-2001

CONNEXXION

Benoemingen Raad van Bestuur en directie connexxion groep

De Raad van Commissarissen heeft met ingang van 1 augustus 2001 de heer P.J.Ph. Kortenhorst benoemd tot lid van de Raad van Bestuur van connexxion groep. Binnen de Raad van Bestuur wordt hij verantwoordelijk voor de financiële en de ict portefeuille. De heer Kortenhorst werkte hiervoor onder meer bij Granaria Holdings B.V. als Chief Financial Officer en bij Bank Mees & Hope N.V. (MeesPierson) als directeur, verantwoordelijk voor corporate finance.

De heer dr. A. Nawrocki is met ingang van 7 augustus 2001 benoemd als directeur divisie buitenland. Hij wordt verantwoordelijk voor de activiteiten die in deze nieuwe divisie zullen worden uitgevoerd. De heer Nawrocki, afkomstig uit Duitsland, was in het verleden onder meer werkzaam als voorzitter van de Raad van Bestuur bij de S-Bahn Berlin (onderdeel van de Deutsche Bahn) en als RvB-lid van de Deutsche Bahn Holding. Gedurende de laatste twee jaar was hij zelfstandig adviseur op het gebied van vervoer.
De heer Nawrocki zal rapporteren aan de heer Koerhuis.

Noot voor redacties