Politiebericht Oss district Maasland

Politiebericht Oss 1-08-2001
Politiebericht district Maasland

LOADER GESTOLEN, Oijen

Dinsdagavond is vanaf een bedrijfsterrein aan de Parallelstraat in Oijen een gele loader gestolen. De loader met een waarde van ongeveer fl. 45.000,- is van het merk Ahlmann. Men wist op het terrein te komen door een hekwerk te vernielen.

INBRAAK WONING, Heeswijk Dinther

In de nacht van dinsdag op woensdag is ingebroken in een drietal woning aan de Clemens van den Bergstraat in Heeswijk Dinther. Een van de bewoners werd rond 04.40 uur wakker van het dichtslaan van een deur. Toen ze beneden gingen kijken zagen ze dat er was ingebroken. Bij alle drie de woningen bleek een buitendeur te zijn open gehengeld. GSM telefoons, portemonnees en paspoorten werden onder andere gestolen. Open hengelen gaat alleen bij deuren die dicht getrokken zijn en niet zijn afgesloten. Door deuren op het nachtslot te doen kan dit worden voorkomen.

SNELHEIDSCONTROLES

Woensdagmorgen is snelheidscontrole gehouden op de Hertogin Johannasingel in Oss. Er worden totaal 170 voertuigen gecontroleerd. Daarvan reden er 30 te hard. De hoogst gemeten snelheid was 78 km/u. Ook op de Berghemseweg in Oss is snelheidscontrole gehouden. Hier werden 157 voertuigen gecontroleerd, waarvan er 40 te hard reden. De hoogst gemeten snelheid was 73 km/u. Op de beide wegen mag maximaal 50 km/u gereden worden.