Politiebericht Boxtel

Politiebericht Boxtel 2-08-2001
Politiebericht district Aa & Dommel

BOETE VOOR RIJDEN ONDER INVLOED

Woensdagavond is een 71-jarige man uit Vught bekeurd. De man reed met een auto terwijl hij te veel gedronken had. Hij kreeg een rijverbod van 2 uur en een boete van fl. 410,-. De controle vond plaats op de Theerestraat in Sint Michielsgestel. In de nacht van woensdag op donderdag is een 23-jarige man uit Sint Oedenrode bekeurd. Hij reed met een auto terwijl hij te veel gedronken had. De man kreeg een rijverbod van 1 uur en een boete van fl. 410,-. De controle vond plaats op de Laan ten Bogaerde in Sint Oedenrode.

INBRAAK BEDRIJF, Nijnsel

In de nacht van woensdag op donderdag is ingebroken in een bedrijf aan de Azaleastraat in Nijnsel. Rond 01.15 uur werden omwonenden wakker van glasgerinkel. Ze waarschuwden de politie toen ze mannen zagen weglopen. In het bedrijf bleek te zijn ingebroken, door een ruit te vernielen. Computerapparatuur werd gestolen.