Nieuwsbank

Schrijft, screent en verspreidt persberichten voor journalistiek, search en social media. Hét startpunt om uw nieuws wereldkundig te maken. Ook voor follow-ups, pitches en korte videoproducties.

Imagocampagnes op arbeidsmarkt vaak niet onderscheidend

Datum nieuwsfeit: 02-08-2001
Bron: Ingezonden persbericht
Zoek soortgelijke berichten
Ingezonden persbericht

P E R S B E R I C H T

Imagocampagnes op arbeidsmarkt vaak niet onderscheidend

Amsterdam, 2 augustus 2001 - Het bedrijfsimago als wervingsmiddel blijkt minder onderscheidend dan menig communicatiespecialist vermoedt. Middelgrote ondernemingen grijpen massaal naar populaire wervingstermen als 'dynamisch', 'informeel' en 'resultaatgericht'. Dit terwijl werkzoekenden juist meer inzicht wensen in de bedrijfscultuur van een werkgever en vaker specifieke cultuurwensen hebben.

'Branding' en 'imagebuilding' zijn volgens communicatiebureaus de toverwoorden voor effectieve arbeidsmarktcommunicatie. Uit onderzoek verricht door Maqer, specialist in
(e-)recruitment en bedrijfscultuur, blijkt echter dat de diversiteit onder de verschillende bedrijfsimago's ...

Dit waren de eerste 100 woorden van de door u opgevraagde pagina uit het Nieuwsbank persberichtenarchief. Na betaling kunt u het hele persbericht lezen.
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen




reageer via disqus

Nieuwsbank op Twitter

Gratis persberichten ontvangen?

Registreer nu

Profiteer van het gratis Nieuwsbank persberichtenfilter

advertentie