Nieuwsbank

Schrijft, screent en verspreidt persberichten voor journalistiek, search en social media. Hét startpunt om uw nieuws wereldkundig te maken. Ook voor follow-ups, pitches en korte videoproducties.

Cisco en KPN Call Center Solutions tekenen overeenkomst

Datum nieuwsfeit: 02-08-2001
Bron: Ingezonden persbericht
Zoek soortgelijke berichten
Ingezonden persbericht

Persbericht

Cisco Systems vergroot mogelijkheden IP Contact Center-oplossing

Cisco en KPN Call Center Solutions tekenen strategische overeenkomst

Cisco Systems breidt haar Internet Protocol Contact Centre (IPCC)-oplossing uit met o.a. ondersteuning voor volledige redundante geclusterde architectuur en vergemakkelijkt applicatie integratie met CTI Object Server (CTI OS). De end-to-end oplossing die Cisco hierdoor creëert, is een betrouwbaar en kosteneffectief alternatief voor ACD (Automatic Call Distributor), waarmee de meeste bedrijven nu nog zijn uitgerust. De IPCC-oplossing is nu ook in te zetten in kleinere call center omgevingen.

Cisco's oplossing voor call centers is onderdeel van Cisco's AVVID ...

Dit waren de eerste 100 woorden van de door u opgevraagde pagina uit het Nieuwsbank persberichtenarchief. Na betaling kunt u het hele persbericht lezen.
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen




reageer via disqus

Nieuwsbank op Twitter

Gratis persberichten ontvangen?

Registreer nu

Profiteer van het gratis Nieuwsbank persberichtenfilter

advertentie